Nasib Isteri Yang Setia Ke Hujung Nyawa.

Suami Suzy koma selama tiga bulan kerana ditembak di dada. Apabila tersedar, dia lihat Suzy setia berada di sampingnya.Suami Suzy membuka mulut ingin menyatakan sesuatu pada suzy.
Suaminya berkata: Awak tahu tak sayang?"Mata suaminya digenangi air mata. Suami suzy menyambung lagi..."Awak telah bersama saya setiap saat musibah yang menimpa Saya. Ketika saya dipecat, awak berada di sisi saya. Ketika kita kehilangan rumah, awak berada di sana. Ketika kesihatan saya tak menentu, awak ada di sisi saya. Dan terbaru...ketika saya ditembak, awak juga berada di situ. Dan, awak tahu tak sayang?"
"Apa dia sayang?" soal Suzy lembut dan tersenyum. Suaminya membalas: "Abang rasa sayang selalu bawa nasib buruk dalam hidup abang!"

Anda ada Cerita Ataupun Video Yang Menarik Yang Ingin Di Kongsikan Kepada Pembaca Blog Koleksi Cerita Menarik Ini? Jika ada, Kongsikan Di sini Sekarang..

Subscribe to Koleksi Cerita Menarik. by Email